2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Säkerligen, inget jag kommer på just nu ..

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag har aldrig några nyårslöften, just för att jag aldrig håller dom


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Icke, eller räknas det att örnie och dan blev matte/husse?

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, min älskade joakim dog 18 juli. Miss him every day <3


5.Vilka länder besökte du?
Inte ens danmark, helt lost

6. Är det något du saknar från år 2008 som du vill ha år 2009?
Harmoni och lycka

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
18 juli kommer jag alltid minnas med smärta

8. Vad var din största framgång 2008?
Öh hehehe, vi hoppar den ..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag låg på sjukhuset 4 dagar pga halsfluss, körtelfeber och kräksjuka all at the same time

11. Bästa köpet?
Mina vovvs


9. Största misstaget?
Att jag gav mig själv till en viss person

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Hundarna helt klart

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina närmsta gör mig alltid glad.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Pink - So what

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare, detta året har inte varit det bästa

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Inget vad jag vet

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Litat på vissa

18. Hur tillbringade du julen?

Med familjen

19. Blev du kär i år?
Ja, det blev jag

20. Favoritprogram på TV?
Desperate housewives

21. Bästa boken du läste i år?
Grevegatan 22, Jenny Leeb

22. Största musikaliska upptäckten?
Att risgrynsgröt är mums!

25. Något du önskade dig men inte fick?
Nix..

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jadu vad gjorde jag? Fest as always


27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Massor!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Ett svårt år med mycket tårar och smärta

29. Vad fick dig att må bra?
Alla mina nära

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Kalla mig konstig men jag tänker inte så om folk :p oftast

31. De bästa nya människorna du träffade?
En del.

32. Vem saknade du?
Fler än vad jag önskar, tyvärr



Kommentarer
Postat av: Maria och grabbsen

Snygg din blogg blivit :). Häftligt med de blinkande stjärnorna.

GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!! :)

2008-12-30 @ 18:58:45
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/
Postat av: Niklas

jag tycker nog nästan jag platsar påå nummer 31..=)

2009-01-09 @ 16:25:35
URL: http://darhushjon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0