Livet

Livet är bra konstigt. När blev världen såhär att alla började ljuga för varandra?
Verkar inte som det finns någon man kan lita på,  dom jag har i mitt liv som jag
kan lita på kan jag räkna på 3 fingrar.
Tänk så jävla mycket smärta man går igenom i livet. När ska man bara
kunna känna sig glad och lycklig?  Jag har inte varit lycklig på länge, för vissa personer
har sett till att det ska vara så. Kommer jag bli lycklig igen? Jag undrar det.
Ta hand om dom du har som du älskar, och som älskar dig tillbaks, en dag
kan det vara försent.
Nu skulle jag vilja avsluta med att lägga in en bild på Joakim, min joakim,
men jag vet det finns personer som av någon anledning fortsätter läsa min blogg, som
gottar sig åt min olycka. Jag hoppas att ni skäms.

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Tack för svaret : ) Har du inte kvar Martini? : )

2008-12-02 @ 19:08:04
URL: http://lindaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0