Måndag

Helgen är över, har varit en helt ok helg.
Var ute i lördags (jag veet det har blivit lite mycket på sista tiden)
hände lite saker man inte räknat med hehe. Men det var en helt ok kväll!
Igår mådde man ju därefter .. Idag är det såklart bättre men sov riktigt dåligt
inatt så är helt hängig :)
Imorgon fyller min älskade mamma 47, och på fredag fyller jag 21 år!! =)

Idag var jag och mamma hos veterinären med Nellie igen, har varit där med henne en gång i veckan

sen hon var 8 veckor pga hon har haft analsäcksinflamation, så analsäckarna

har behövt tömmas en gång i veckan och så har hon gått på pencillin i snart en månad.

Idag tyckte vetten det såg bra ut iaf, så förhoppningsvis behöver vi inte gå dit mer, så

det är skönt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0