Möte

Nu precis har jag varit hos en spådam, var nervös och orolig för att det skulle vara bortkastade pengar
men så var det verkligen inte!
Hon sa direkt när jag kom in i rummet att hon hade en jeanskille med sig.
Hon beskrev hur han såg ut när han levde, beskrev på pricken hans personlighet,
sa att vi hade ett speciellt band mellan oss, att jag betydde mycket för honom när han levde, att
jag hjälpte honom, att han saknade mig, att han va orolig för mig (för jag mår väldigt dåligt just nu)
att han finns hos mig, sen sa hon att hon fick fram ett namn "Tom" sa hon
"Tompa" kallades han av alla .. helt sjukt, helt sanslöst .. jag är så glad att jag/vi fick kontakt med honom!!!
jag skulle hälsa alla att han har det bra, att han slipper sina problem nu.
Vissa kanske inte tror på sånt här, men jag kände det i hela min kropp, han var där hos mig!!!!
FAN VAD JAG SAKNAR DIG JOAKIM, DET FINNS INGA ORD SOM BESKRIVER SAKNADEN OCH SORGEN JAG BÄR

Joakim "Tompa" Thomasen
1986 - 2008
föralltid i mina tankar och hjärta

Kommentarer
Postat av: Lena

Så spännande, var finns hon? Skulle vara kul att testa. Ja visst har priserna ändrats jag gav 18500 för Zimba. Dyrt men har inte ångrat ett enda öre han är allt och lite till.

Det är bra att priserna har gått ner så kanske vi kan slippa lite av de som bara avlar och avlar för att tjäna pengar.

2008-09-22 @ 20:06:01
URL: http://www.min.st/zimba
Postat av: Veronica

Fan vad skönt att du fick något gott med dig hem. Det där är en jäkla feeling. Skönt att du vet att han finns med dig och att han har det bra. Och det är rätt coolt när dom får in rätt saker utan att man har sagt nånting! :)

2008-09-24 @ 12:09:43
URL: http://vaf.blogg.se/
Postat av: guzmania

Har alltid velat testa det,vart och hur hittade du henne?

2008-10-01 @ 20:36:54
URL: http://guzmania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0