What to do??

Ja jag vet inte vart jag ska börja. jag har blivit krossad.
Hur kan man krossa någon man sa att man älskade? och
sen bara inte höra av sig till den personen alls. det är så
förbannat äckligt, här har man gett sig till någon, hela ens liv i
den personens händer, fan vad allting kan spricka på bara ett par minuter.
Jag var fan modig, jag sattsade på dig
Dom som känner mig vet att jag inte släpper in någon ny inpå mig. jag vet
igentligen inte varför jag gjorde det med dig heller, svårt att hitta någon man kan skratta
med i guess. Det är bara så jävla äckligt när man tappar fotfästet
när man inte riktigt vet var man ska ta sig till, när man känner att det kommer
ta år innan man kan lita på någon ny. Hur kunde du??? vad hade jag gjort?
Jag vet ju bara inte vad jag ska ta mig till, är jag värd detta?
Vi har ju pratat om detta så många gånger .. och om joakim, du var ju min
första efter honom, du visste hur ledsen jag är/har varit efter hans död
Fan för dig, fan!



Sov gott mitt hjärta
Joakim "Tompa" Thomasen
1986 - 2008
Föralltid i mitt hjärta

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det är så svårt att lita på människor, och av nån anledning så kan man inte det :/ Jag vet hur det är att bli sviken, gång på gång på gång. Inte konstigt man håller tillbaka då. Jag hoppas verkligen det löser sig för dej var det nu än är. Du är värd det bästa!

2008-09-20 @ 11:48:24
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0