Fredag

Idag är det fredag. Har varit inne i stan med örnie och köpt lite dricka för morgondagen.
Ska nämligen hem till niklas på fest=) inte dumt inte dumt!
Fint väder är det idag=) ska gå och sola lite senare tänkte jag.
har alla mammas hundar också denna helgen, så det är ju lite jobbigt.
I måndags när jag skulle åka hem, så lossna min fastklistrade ståltråd jag
har på baksidan av mina tänder, den börja lossna i ena kanten, sen under kvällen lossna
den mer och mer, till slut stod den rakt ut, kunde inte röra munnen utan att det stack till som tusan.
Det gjorde så ont så jag tog en tång och drog ut skiten. Jäklens vad den satt. Men ut kom den
och nöjd blev jag. Har betalt mina räkningar idag.. så nu är det gjort.
Har faktiskt varit fest "ren" i 5 veckor... har faktiskt varit riktigt skönt men man måste
va lite på gång nu när det är vår... =)
"Att gå på krogen är som att äta en chokladask, dom goda är redan tagna, kvar finns det några
spritfyllda i hörnen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0