Onsdag

Hej hej hallå bloggen!
Fy jäkelens så varmt det är ute idag, jag och vovvarna har
varit i skogen sen gick vi hem längs stranden =) jättevarmt!
Idag har mitt bokpaket kommit;D jag har beställt hem böcker för 608 (!!!!) kr
har kommit in i värsta läsperioden nu när man inte riktigt vågar ladda ner
filmer hehe. Min dator är inne på lagning för 3e ggn. ska hämta hem den ihelgen.
Nu har dom tydligen bytt ut moderkortet, så nu för jag ta mig tusan hoppas att skiten
fungerar för en gångs skull! Idag är det 185 dagar kvar tills jag fyller år ;p och
idag är det exakt 7 år sen jag träffade min första kärlek. Tiden går kan man ju säga..
Idag ska jag sola hade jag tänkt, sen får man börja gå ner till stranden och
lapa lite "riktig" sol också =) tråkigt att göra det själv bara, får tvinga med mamma.
Eller örnie;D
En riktigt bra bok jag läst nu i dagarna iallafall


Hoppas det går bra idag becka och att du hör av dig sen =)


Kommentarer
Postat av: Beckie aka Bystis

Det är inte olagligt att ladda ner flickan! Det är olagligt att DELA UT! Så ladda du ner för fullt! Det gör vi här iaf! Annars får du säga till min far att ladda ner till dig :P PUSS!

2009-04-10 @ 08:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0