Läsarstorm

Jag har fått lite läsarstorm här på bloggen. har fått ca 10 nya läsare
dom senaste dagarna;)
På tal om något mindre roligt, igår när jag skulle bada i badkaret. tvätta håret osv,
så fanns där inget varmvatten! Jag fick bada i fesljummet vatten, fy vad kallt det var,
tog flera timmar för jag skulle bli varm igen :(
Idag har jag betalt lite räkningar, skönt att ha det gjort =) men det lär
droppa in fler snart, tyvärr!
På lördag blir det fest med rebecka =) ska bli helnajs!

Miss you hanni

<3

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det är hemskt att bada eller duscha utan varmvatten! När det blir så brukar jag koka vatten på spisen och vattenkokaren och hälla i :P

Hoppas du haft en fin helg gumman!

2009-02-15 @ 18:40:56
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0