Torsdag

Varför i hela friden ska livet vara så jäkla orättvist?
Knappt mina närmsta vet hur dåligt jag mått det
senaste halvåret. Jag försöker hela tiden gå vidare,
börja om och försöka vara någorlunda glad och lycklig.
Men det verkar ta mig tusan som någon "där uppe" har bestämt
sig för att jag endast ska träffa folk som är ... så fruktansvärt oärliga.
Jag frågar mig själv ofta om jag är värd det? är jag inte bättre än så?
Jag HATAR lögner, ändå råkar jag ut för de gång på gång på gång.
hur jäkla mycket ska man behöva ta? man ska ju för helvete orka också!

Det är så himla svårt att sudda ut minnena, att byta bilden i huvudet av personen,

personen som man litat på och sett som en ärlig, mogen person, det ska

bytas ut till, "jag ska inte känna något mer för denna person, h*n är inte värd det".

Det är svårt, har man fattat tycke för någon så har man, iallafall är det svårt för mig

att släppa. Jag hoppas det ska vända snart, för jag har inte så mycket ork kvar.


Lär dig av dina misstag sofia, gör inte om samma hela tiden..

SNÄLLA, låt mig glömma och låt mig gå vidare


Kommentarer
Postat av: Örnbörn

jag finns alltid här för dig gumman, no matter what !

2009-02-26 @ 08:13:20
Postat av: Veronica

Om det ändå vore så väl =)

2009-02-26 @ 20:31:13
URL: http://vaf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är utmanad i min blogg gumman ;)

2009-02-27 @ 23:38:13
URL: http://tiiniisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag finns för dig gumman. <3Snart ska vi festa ihop ;)

2009-02-28 @ 00:15:50
URL: http://tiiniisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men seriöst! Nu kan jag inte låta bli att kommentera. Hatar du lögner? Efter alla lögner du själv meckat ihop? De flesta i chivärlden VET vad du går för Sofia.



What goes around, comes around u know.

2009-03-02 @ 21:06:52
Postat av: Sofia

Nä men oj oj oj vilken fin vuxen kommentar utan namn. Nu är det såhär va att jag har inte kontakt med NÅGON i som du kallar "chivärlden" så hur ska jag kunna ha ljugit för någon då? Grejen är den att INGEN VET vad jag går för i "den världen" jag känner ingen där och ingen känner mig, vet vad jag gör osv. Så det du "hört" är tyvärr bara rykten och spekulationer. Och ärligt talat har jag annat att tänka på och bry mig om än vad vuxna människor går runt och säger om okända människor. tycker det är himla tragiskt hur vuxna människor kan bete sig.

2009-03-03 @ 12:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0