Who´s that girl? fåff´s that giiirl..

Jaså, igår hade jag "läsarstorm" igen
Vi hade spelkväll i lördag, jag örnie, dan och en knatte till
var kul som vanligt. men ja,, "det var bara klockan som gick" och då menar jag
inte dan och örnie, haha
I fredags spelade jag och en vi inte nämner namnet på bowling... hm tog ett
tag innan jag fick knicks på det hela, men sen var jag fan rätt duktig!
Örnie och dan hade med sig chili i lördag, så inte nog med att jag hade läsarstorm,
vi hade vovvestorm också!
Bilder!

Speedy


Chili och nellie


Echoooo!


Echo, speedy nellie och chili


Echo my love (kolla dom lysande ögonen i bakgrunden)

Kommentarer
Postat av: Beckie aka Bystis

Dina vovvar är så fina :)

2009-02-23 @ 18:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0