Amöba

Ja denna dagen .. ett liv eller hur säger man?
Började med att min dator inte går att starta, så nu ska den
in på reparation, och enligt mannen jag pratade med på pccity
där jag köpte den är risken stor att det inte går på garantin, så det är ju superhärligt!
Sen väckte min kära mor mig kl 7 imorse, hon är jättesjuk så jag agerar sjuksyster
och tar hand om hela drösen med hundar ensam.
Som om inte det vore nog började min brors bil brinna när han skulle till
jobb imorse.
Sist men inte minst har min argsinta pappa kommit hem från sin resa på 5 veckor
och han är på lika dåligt humör som vanligt, tur jag inte bor under samma tak
säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: lena

Låter ju som en höjdare dag:)

2009-01-13 @ 20:28:35
URL: http://www.min.st/zimba

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0