Weird

Finns minnsan så många konstiga personer i denna värld.
Jag önskar bara att du inte hade följt med mig in i det nya året, även om du bara
fanns med i 8 dagar. Mitt nyårslöfte skulle vara att glömma dig och skita i dig
men sen dök du upp på nyårsafton, så det gick inte riktigt som det var tänkt.
Men nu ska jag ta mig tusan skita i dig, det ska jag verkligen göra. Nu har du gått
förlångt. Skönt iaf att jag slapp sova ensam inatt, men ensamheten kommer alltid
förr eller senare, men det är väl något man får ta i guess.
Nu ska jag iallafall försöka rycka upp mig, önskar bara att du inte tagit ett halvår från mig,
det är inte rättvist. Jag gjorde allt jag kunde, nu kan jag inte göra mer.
Jag hoppas bara du snart kommer på, att det inte finns någon annan som jag, för det finns det inte..
Nu får man försöka se framåt, det är nytt år, det börjar gå mot vår även om det går sakta.

I wanna make up right nanana
wish we never broke up right nanana
we need to link up right nanana...

Jag och martin (inte honom det handlar om i texten:p)


Kommentarer
Postat av: Tina

söt du är gumman! :D

2009-01-10 @ 15:17:48
URL: http://tiiniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0