Hemskt mycket hej!

På fredag kommer chili.. han heter chilis CHILIS!
Ska bli så möjsigt.. mamma är borta denna helgen och tar med
sig dom andra hundarna så det blir bara jag, echo och chilis!
Innan idag när jag var ute med hundarna, gick där med
alla kopplena, haha så nös jag så pissetollan flög av hahaha,
kanske inte låter så roligt, kanske ett sånt tillfälle då man måste vara
där för att se det roliga, om ens då hehe, men jag gillade det!
Tittat en del på medium idag, det är så bra tycker jag!!!:)
snart helg igen, blir iaf inget festande, ska bara vara hemma och mysa
med echo och chilis, ska fan köpa chips och dipp med!

Håkan

Kommentarer
Postat av: Chilis

Snart kommer jag och hälsar på och gör hus i helvete. När katten är borta... ;)

2009-06-04 @ 15:36:35
Postat av: Anonym

hihi :D



du måste uppdatera med gumma N;)

2009-06-04 @ 21:25:42
URL: http://tiiniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0