Måndag

Idag är det måndag igen, en varm sådan.
Var hos john på lite förfest i lördags, sen stack vi ner till
gröningen och mötte upp några andra, satt där och drack
lite sen stack vi till tivoli. vet inte om jag ska tycka det är bra
eller dåligt att dom byggt/bygger om, återkommer om det när jag
kommit på det!
Hur som hur, är helt nere idag. mår faktiskt riktigt dåligt
Hänt mycket och det mesta känns orättvist.
Jag kan prata hur mycket som helst, ingen som bryr sig eller lyssnar ändå
Ja, man har ju sina töser/pöjkar som oftast ställer upp, men man undrar ju...
Jepp jepp, hoppas jag och echo ska ha chili ihelgen, hade varit skoj med lite
annorlunda än den vanliga vardagen :)

ÖRNIE´SAS CHILI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0