Tjennamoss

Fredag kväll nu då.
Har nyss varit ute en sväng med echo och chili.
Chilis pappis dan kom och lämnade han vid 5 tiden, sen
dess har det busats. Chili lukta bara karlparfym när han kom haha,
men det är bra, det kan behövas i detta karlfria hem
Så det kommer bara bli vi tre ihelgen,, möjs.
Annars händeer väl inget speciellt, när jag lägger mig om
nätterna brukar jag skicka sms till min bror "Hahahahahaha nu ska du upp
och jobba och jag ska soooova"  det uppskattar han inte, men jag får mig ett
skratt, och det förlänger livet=) Slänger in lite bilder nu då, tagna ikväll

Han heter CHILIS!



Kommentarer
Postat av: sara o valter

å vad dem är små, söta dem är:) tror att Valter är stor i jämförelse. Puss på er

2009-06-07 @ 20:25:20
Postat av: Anonym

Fan vad du slarvar med bloggen ;)

2009-06-16 @ 20:50:14
URL: http://tiiniisen.blogg.se/
Postat av: valle o saris

jadå du hade så rätt så :) tack så mkt!! Puuss o kram

2009-06-18 @ 19:30:22
Postat av: Veronica

Här går det segt med bloggandet echo! ;)

2009-06-23 @ 20:30:21
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0