Torsdag

Idag, är det ENDA jag ätit på hela dagen chips haha. och dipp;)
har man såna fettisdagar så ska man utnyttja dom till fullo!
fick i mig en halv macka innan bara men sen var det stopp, var så
mätt efter chipsen. köpte kladdkaka idag också, men den smaka skit.
Så när jag träffade på pappa i parken passade jag på att ge honom den!
Niklas ringde mig flera ggr vid 5 imorse, tom jag sover då, sen fick jag massa
sms, han tyckte det var konstigt att jag inte svarade.. Niklas lilla!
Helgen blir bara lugn iallafall, blir att vara hemma med echo och chili
som kommer imorgon =)
Jag har gått och drällt min kamera nånstans, därför det inte kommer in
allt för många bilder, men men, ni får stå ut alla mina 16 läsare!
Det är bra konstigt, en 23 årig man härifrån höganäs körde på en man i 40
års ålder med mc, han körde påverkad och alldeles för snabbt. mannen
han körde på dog direkt, han får 10 månader(!!!!!!!!!!)s fängelse. är det inte sjukt???
Nu är det satc :)

Håkan och Nellie

Kommentarer
Postat av: Trixie

Hah jo jag märker det ;) Det kommer till och med två filmer till, den andra kommer den 20november i år och heter New Moon. Det tredje kommer 2010, heter Eclipse :) Finns 4 böcker vet inte om dom gör en fjärde film eller slåt ihop dom sista böckerna till en film :)

2009-06-05 @ 14:18:22
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0