Måndag!

Japp då var det måndag igen, som dagarna går alltså..
i torsdags - fredag sov jag och echo hos örnie och diggidan =)
vi gjorde pannekagor och åt massa chips och dipp + godis
och så var vi i bårslöv så chili och echo sprang lösa på en stooor
äng =) sen när jag kom hem i fredags em så var jag ute låst. såklart!
Men jag och echo satt i trappan, han lågg i sin bädd som jag hade haft med mig till honom,
och jag hade med datorn, så jag kopplade upp mig på mitt eget bredband, inte dumt med trådlöst;D
Helgen har också gått i ett, har bara varit hemma ett par timmar
denna helgen. Igår när jag satt på knutpunkten och väntade på bussen hem, så kommer en typ
granne och sätter sig hos mig och börjar babbla.. jag bara åh nej! så när bussen kom så smet
jag före in och satte mig, tror ni inte han sätter sig brevid mig?! jo visst gjorde han det. så HELA vägen
hem fick jag sitta o höra om hans hund, hans barn, hur sverige skulle styras om han fick bestämma,
jag fick inte en syl i vädret heller, jag bara "jaha" "okej" "nä men dra på trissor!"
Jag bara nej.. nej .. NEJ! SLÄPP AV MIG! jag hade köpt en baguette och tidning jag skulle gotta mig med.. BLÄ!
Nellie löper här hemma så echo är helt galen, äter inte bra heller..
försöker få i honom en del, tänkte köpa grädde sen idag och hälla över maten. kan behövas!
Jag håller på att ladda ner hela säsong 1 av sveriges värsta bilförare, den säsongen som går
på tv nu är ju så himla bra :p Jag hade för mig att det fanns en säsong till.. som gick 2003-2004 nångång
men säsong 1 ska ha gått 2005 tydligen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0