Natt

Fy, jag är riktigt trött. skönt, kan man somna gott förhoppningsvis.
Idag var jag och handlade med min bror:p så kom vi typ en kvart innan
affären stängde, så parkerar det nöttat lååångt från ingången
för att: "Så vi slipper trängas" Där var ju inte en bil?? där va högst 2 bilar på hela parkeringen!
Godis skulle vi ha, godis i massor. Jag köper ju godis såklart. min bror slår på stort
med ett paket extra tuggummi, haha vafan gick fel där?
Jag har börjar använda listerine, fast den nya lila som jag inte hitta bild på iofs.. hmm
Den är så sjukt stark, det riktigt bränner i käftarna hihi. men den ska ju va bra så
det är bara till att köra på.

Dagens ros går till mamma och örnie, behöver ingen motivering, det säger allt
och
Dagens tistel går till veckorevyn, varfan blev korsordet av i det nya numret? jag satt redo med penna och allt ...



Kommentarer
Postat av: Martin

Stackare, veckorevyns korsord som är så bra ;)

2009-03-19 @ 08:38:44
Postat av: Anonym

Listerine ;) najs najs.. vi har den gröna! :D

2009-03-19 @ 19:53:30
URL: http://tiiniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0