Räka

Jaaa, denna veckan har hittils varit riktig jobbig, men det börjar ju
helt klart lätta lite..
Nellie löper här hemma, så hon får gå i sin lilla löpbyxa vilket hon
inte gillar. men inte så kul att få blod klickat lite här och där.. men hon
vänjer ju sig. det måste hon göra!
Idag har jag varit hos spåtanten igen, sist jag var där va i början på september
kände verkligen att jag behövde det, så som jag har mått på senaste tiden.
Ska inte gå in direkt på vad som sagt, men jag VISSTE att det var du joakim
som hade hade raderat numret.. nu fick jag bekäftelse på det, och en del
andra grejer också iofs. Men jag älskar att ha dig runt om mig, så försvinn inte!
Det är bara så hemskt för jag saknar dig så himla mycket, jag gör verkligen det

hade jag bara kunnat göra något.. något för att få dig tillbaks då vet du att jag hade gjort det.

Men du är med mig var jag än är. du är alltid i mitt hjärta och det vet du om. Önskar bara

att du var hos mig fysiskt också, för det saknar jag.. massor..

På lördag ska jag och örnie ut, ska bli sista gången på ett tag sen ska jag försöka

"lugna" ner mig lite, det tar hårt på mig, speciellt när jag mått som jag mått och jag

har inte så mycket krafter och ork kvar längre. Den lilla glöden jag har kvar får jag ge

mestadels till mig själv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Slarvigt av mig att missa de.. läste nu att ni skulle ut! ;) hihi. Skoj! :D Ska vi ut eller så hör ja av mig ;) <3



2009-03-12 @ 20:21:39
URL: http://tiiniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0