Oj oj!

Idag är det fredag, och jag ska bara vara hemma hela helgen.
Är helt klart på bättringsvägen efter pencillinet =)
imorgon kommer örnie och chilis, vi ska gå till stranden med vovvarna
tror jag, och förhoppningsvis tar hon med sig min kamera så det blir pix=)
Nästa fredag blir det fest iallafall, med tina och hennes små. ska bli kul!
Ikväll blir det film/bok och echomys. Har nagellackmaraton också haha. både
händer och fötter;) Annars blir det bara en lugn helg med echo. Nu när jag
fortf är halvkrasslig så har mamma tagit med sig dom andra hundarna.

Här kommer i brist på kamera, en bild på echo i höstas


Förresten. Minns ni Nellies kullbror håkan?
Han har blivit riktigt fin.. ni som vet vart han har hamnat kan snoka reda på bilder själva.
Jag har inte tillstånd att lägga ut några här. Men såhär såg han ut när han var valpiz =)
Går bra för honom på utställningar också har jag hört=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötnos :)



Fyfasiken vad kul vi ska ha nästa helg.. men ja ska fan inte bli så bakis igen ;s haha

2009-05-08 @ 22:11:42
URL: http://tiiniisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

gör de gumman ;) nejnej lagom är bäst! :D

när man känner att man har som roligast ska man slluta ;)

2009-05-09 @ 00:58:42
URL: http://tiiniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0