Tjabbiz

Japp idag har varit en ytterst märklig dag, började egentligen redan igår.
Jag såg mig älskade lilla Martini på blocket, ringde såklart upp direkt
ja då har damen som tagit över honom dött, och dottern ska sälja honom.
Jag ville ju självklart köpa tillbaks honom, men hon skulle sälja honom till
högstbjudande, och idag är annonsen borta.. känns piss och päreskal.

Jaha då till del två. Jag sitter här hemma, får bara en känsla av att jag
ska gå in på min kära pojkväns msn, ja då gjorde jag det
ja det första jag ser, är att han har en kategori som heter "Älsklingen"
och där låg ju då tre olika tjejer, ingen av dom var jag.
Gick in på hans mejl,, många olika mejl från facebook, jag bara jaha han har ju ingen
facebook enligt vad han sagt till mig, så jag försöker gå in på hans fejja, där har han såklart
annat lösenord men eftersom jag har hans mejl och det lösenordet var ju inte det så svårt att ändra.

Kom in på hans fejja, ja då har han flickvän! satt och kollade igenom saker och ting

och jadu.. vad ska man säga? Iallafall, så ringde jag upp tjejen, var inte så svårt att

hitta hennes nummer, ja då säger hon att dom bor ihop, och har varit tillsammans i över ett år.

Så jag berättade ju då att jag och han har varit tillsammans i två månader nu.. och att vi ska ses

på lördag, det var ju passande sa hon för då skulle hon inte vara hemma.

Det är så sjukt hela grejen, jag har haft en hel del kontakt med hans kompisar,

alla dom har också ljugit mig rakt upp i huvet. hur fan fungerar vissa?

Och hans sambo.. hon är bara 18 år gammal,, lilla tösabit!

Man tror man känner någon, öppnar upp sig för någon. vi pratar ju flera timmar om dagen.

Så poff två månader senare har han flickvän/sambo.

Och jag känner mig så sjukt dum som har gått på allt detta, som dom måste ha suttit och skrattat åt mig,

han och hans kompisar.

Vad har vi då lärt oss av detta.. JO var aldrig tillsammans med någon som pratar en dialekt

som låter helt uppåt väggarna, och helst aldrig någon som inte bor i ditt eget län!


Annars då.. ja 600 kr gick ju rakt åt helvete, kalmarresan..

Istället ska jag ut och äta med filip imorgon, om jag känner att jag orkar,

kan iofs inte sitta hemma och deppa heller. På lördag blir det förfest hos John och sen utgång.

People take a bow..
I am, I am, I am the Queen

Everybody take a bow 'cause i'm the one and only,


Kommentarer
Postat av: Martin

Fan vilken idiot :(. Synd att du gav han en chans till. Men nu får du ignorera han. KÖSS

2009-05-28 @ 21:59:22
Postat av: Maria

Vilket SVIN! Han kommer inte att komma långt i livet... Så bra att du gör andra saker och inte bara sitter hemma och "deppar".

Kramar

2009-05-29 @ 07:25:56
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/
Postat av: Örn

Jag hade det på känn hela tiden. Vilket as! Tur du blev av med honom en gång för alla!!!

2009-05-29 @ 09:00:45
Postat av: Sara & Valter

Oj vad är det jag läser, vad är detta för ett svin. Bra att du kollade upp honom, nu kan du lägga honom bakom dig utan att ens sakna honom en sekund. Fyfan för sådana killar (och tjejer) såklart för det finns det med. Ha en bra helg!! vi hörs på msn :)



Yepp bilder kommer i helgen! =) VIll se bilder på dig o vovisarna med .=)



Puss på dig

2009-05-29 @ 16:58:19
Postat av: Anonym

Jävla äckel han.. Ful också om ja ska vara ärlig! ;D Ser inte alls trevlig ut.. och det är han ju inte iheller.. USCH.. En smäll ska han ha!



Hoppas du har kul ikväll gumman!

2009-05-30 @ 21:59:34
URL: http://tiiniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0